2014. január 17., péntek

Réteges muffin, avagy sütés közben jön-megy az ihlet

Üdvözlet minden kedves olvasónak. Ma este átjöttek a barátaink egy kis társas partyra, de sajna nem tudtam nagy vacsival készülni. Gondoltam azért mégis legyen valami finomság, nekiálltam a bögrés muffinnak. Amikor megláttam a sárgás színű kikevert tésztát eszembe jutott, hogy csinálhatnék márványosat, úgyhogy elfeleztem a cuccot és gondoltam az egyik fele csokis, erdei gyümölcsös lesz, a másik pedig marad sima és majd együtt jól fog mutatni, ha kicsit összekeverem őket, mielőtt beteszem a sütőbe. Aztán összeturmixoltam egy kis erdei gymölcs mixet, átpaszíroztam egy szűrőn, hogy az apró magok ne kerüljenek a sütibe, és belekevertem a fele tésztába. Annyira szép színe lett hogy úgy döntöttem, veszek még hozzá kicsit a világos tésztából, hogy kicsit sűrűbb legyen, majd ezt is elfeleztem, és az egyik felébe szitáltam kakaóport. Így lett három csodaszép színű tésztám. Alulra került a sárga, megszórva jócskán, apróra tört csokival, majd a lila, ismét csokival a tetején, végül a barna. Mindenkinek nagyon ízlett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.